
Cees Mol kennen we al zo'n 12 jaar, via de vriendengroep van Nico en Kristien. Hij woont vlakbij, pal achter Carré, en we zien hem vaak. Op ons stoepje, op de sloep, bij feestjes, bij JW of bij DWDD. Vreemd genoeg zijn we nog nooit bij hem thuis geweest, tot we vanavond aanschuiven bij een etentje met Christine en Jan Willem. We wisten helemaal niet dat Cees behalve een goede kok ook een geschoold schilder is. In zijn knusse appartement hangen een paar grote doeken van hem, allemaal heel knap gemaakt. Als Mook (van ons kunstklasje) door haar operatie nog even uit de running blijft gaan we Cees vragen ons wat extra lessen te geven.