donderdag, februari 07, 2008

Mooi meegenomen

Belachelijk zoveel aandacht als die Peter R. de Vries met een simpele moordzaak krijgt. Maar gelukkig houden we er nog iets goeds aan over. De Vries gebruikte een oud U2 nummer bij zijn TV uitzending: Exit, van het album The Joshua Tree. Hartstikke mooie plaat die nu ineens is herondekt en een lekkere afwisseling is op de vlakke playlists van Radio 538 of Sky. Klik op play om even te luisteren, nummer begint erg langzaam en zacht, dus even volhouden voor het ruigere deel.
free music