We hebben we er best lang over nagedacht hoe en waar we een foto van Jort en Carola ergens een plek in ons huis wilden geven. Allebei hebben we niet echt een foto nodig om onze eerdere liefde in ons hart te houden. Maar als we bij anderen iets van hun zien staan doet het ons altijd goed. Op onze werkkamer hangen nu deze twee zwart-wit fotootjes. Naast elkaar. Ze zijn maar 9 x 4 cm. Precies goed. We zijn er helemaal happy mee.