woensdag, januari 09, 2008

Weg ermee

Dat de afschuwelijk lelijke drijvende doos die dienst doet als hotel ooit een vergunning heeft gekregen in de binnenstad te liggen is belachelijk. Toen dat grote witte Botel er eenmaal lag leek het onmogelijk om er ooit weer vanaf te komen. Toch is het gedrocht vandaag versleept naar een nieuwe plek, bij de NDSM werf in Noord. Prima, weg ermee! Wat mij betreft hadden ze die suffe nep-Chinees er gelijk achter kunnen knopen, maar helaas houdt die wel een plek op de 3D-tekeningen van het toekomstige Oosterdokseiland.