dinsdag, januari 29, 2008

Echt vliegen

Met die kleine kisten hier heb je nog het gevoel van het echte vliegen. Niet met 400 man in een 747 maar met 4 of 5 passagiers zonder cabin-crew en een open cockpit in een propellertoestel. Lekker hobbelen over de startbaan en nauwelijks hoogte maken tot de volgende stop, zodat je veel meer ziet van de mooie omgeving.
In deze paar dagen vlieg ik in kleine kistjes van Barbados naar Grenada, dan naar Sint Vincent en Antigua, daarna door naar Sint Maarten en twee dagen later weer naar Antigua. Vijf heerlijke vluchten in die lawaaitoestellen waarbij je je i-pod wel uit kan laten; die hoor je toch niet. Vooral de trip laag over de Tobago Cays is prachtig. Ik kan even lekker wegdromen bij die mooie baaien waar de Felice ooit voor anker lag.