Na de koffie schuiven we door naar de bar. Dat laatste biertje in het naastgelegen ToDrink blijft er niet bij een. Cor is net geland uit Mallorca en schuift nog even aan. Discussies met André lijken altijd uit te draaien op het onderwerp 'global warming'. Als nieuwe Amerikaan neemt hij het steevast op voor z'n huidige thuisland. Ze doen daar veel meer aan CO2 reductie dan wij in Nederland. Altijd verhelderend, deze nieuwe inzichten, maar jammer dat er zoveel bier bij nodig is. De Heineken Extra Colds zijn nog niet uitgewerkt nu ik dit zit te typen.
