dinsdag, december 11, 2007

Too Much

André is een avondje in-town. Altijd druk maar toch tijd om even bij te kletsen, deze keer in ToDine, het restaurant van Hotel Arena. Met de herinnering aan de oude sleep-in op deze plek had ik het idee dat het eten nogal eenvoudig was hier. Daar zit ik helemaal naast. ToDine is een moderne tent met een prima kaart en uitgebreide wijnkeuze. Eindelijk weer eens oesters als voorgerecht.
Na de koffie schuiven we door naar de bar. Dat laatste biertje in het naastgelegen ToDrink blijft er niet bij een. Cor is net geland uit Mallorca en schuift nog even aan. Discussies met André lijken altijd uit te draaien op het onderwerp 'global warming'. Als nieuwe Amerikaan neemt hij het steevast op voor z'n huidige thuisland. Ze doen daar veel meer aan CO2 reductie dan wij in Nederland. Altijd verhelderend, deze nieuwe inzichten, maar jammer dat er zoveel bier bij nodig is. De Heineken Extra Colds zijn nog niet uitgewerkt nu ik dit zit te typen.