zaterdag, december 01, 2007

Overtoom

Max is weer in Wehl, dus onze shopdag voor Sinterklaas komt te langzaam op gang. Runnersworld staat op de winkellijst: op naar de Overtoom, een straat die toch een beetje als een uithoek voelt vanaf waar we wonen. Aan het begin zit Bever Zwerfsport voor vrouwen, daar verprutsen we ons eerste uur. We lopen verder en zijn eigenlijk verrast door het aantal leuke winkels hier. Deze straat zit duidelijk in de lift. In het blad Special Bites lazen we al over Dish, een enthousiaste recensie over deze lunchplek. Die stop kost weer minstens een uur. Relaxte tent met super broodjes. Pas aan het eind van de middag komen we aan bij Runnersworld en we fietsen de Overtoom in het donker weer uit. Geslaagd voor alle Sinterklaasinkopen. Moeten we vaker doen, zo'n straat buiten ons vaste loopje. Volgend weekend de Beethovenstraat?