Soller is fotogeniek. De smalle steegjes, het station, de piedra huizen en de wild stromende rivier door het dorp zijn een makkelijk doelwit voor m'n nieuwe camera. Maar op geen enkele plaat ontbreken de kabels. Alle stroomdraden in het centrum lopen bovengronds, schijnbaar zonder plan. Telefonica heeft een nog onduidelijker kabelbeleid. En dan zijn er nog de kabels van tram en trein. Het hele dorp hangt vol met draden. Uit welke hoek ik ook een foto maak van ons huis, altijd lopen er zwarte kabels door het beeld (foto boven). Couleur local is prima, maar als er in Photoshop een knop komt voor 'delete cabels' ga ik die zeker vaak gebruiken. 