donderdag, november 15, 2007

MMS

Geen idee hoe ik een foto van m'n telefoon kan versturen. Edith kan het wel, van haar komt er af en toe een moeilijk te openen MMS bericht binnen. Nichtje Felice zien we veel te weinig, maar zondag is ze hier weer als Sint's boot door de Amstel stoomt.