Voor wie van actie houdt is de film absoluut niet geschikt. Ik kan een wat trage film vaak wel waarderen maar regisseur Anouk Leopold neemt hier soms wel erg veel tijd voor een shot. Toch komen Karin en ik (Lillian is voor 4 dagen naar Kopenhagen via Lundbeck) goed in het verhaal van de familie waar de verkilde onderlinge verhoudingen soms voelbaar zijn. Het meisje van een jaar of 12 speelt geweldig. Die uitdrukkingen van haar als ze kijkt naar de ruzie tussen haar ouders, die zeggen meer dan woorden. Wij vonden het een mooie film, een aanrader zelfs, maar vrolijk wordt je er niet van.