woensdag, juli 11, 2007

Aangewaaid

De rubriek 'Aangewaaid' in Zilt gebruiken we voor foto's en korte stukjes die lezers naar de redactie sturen. We krijgen daar steeds vaker leuk materiaal binnen. Nu krijg ik van Jan Willem foto's in m'n mailbox. Ook iets voor Aangewaaid eigenlijk, dus bij deze:
's Morgens vaar ik met een groepje puistige jeugd uit Soller (Mallorca) met de sloep door de grachten. Ze zijn net bijgekomen van Sensation White, het dansfeest in de Arena. Vanaf de kant wordt ik nagefloten, door een vrouw, dus ik ga direct terug. Zij blijkt echter niet om mij te fluiten maar om de Oeverloos. Ze wil onze sloep huren voor een photoshoot van een Italiaans kledingmerk. Jammer dat ik 's avonds niet kan, maar JW neemt de klus over. Het verhaal moet ik nog horen maar dit zijn zijn foto's. Ik neem aan dat JW zo blij kijkt omdat hij net getrouwd is niet omdat hij zo dicht bij het model met het erg lage broekje zit.