dinsdag, mei 08, 2007

Doorpakken

Eric landt net zo vroeg als ik gisteren, dus als een van de eersten zitten we aan de koffie op het langzaam wakker wordende dorpsplein. Daarna kan ik lekker doorpakken aan de verbouwing. In recordtijd zoek ik in Palma tegels, kranen, wastafels, deurknoppen en spotjes uit. Omdat de 4 mede-eigenaren er niet zijn gaat alles op de foto en vallen de beslissingen in een latere skype-sessie. Met stapels catalogi en tegelmonsters rijd ik de stad uit.
De mannen van Miquel zijn in anderhalve dag enorm opgeschoten. Het dak van Cor en Luc krijgt 's middags al de eerste betonlaag. De andere kamers moeten sneller leeg dan gepland, dus ik vul weer 10 vuilniszakken met kleren, dekbedhoezen en handdoeken. Van bijna alles vraag ik me af of het het bewaren nog waard is, maar dat zien we bij het inruimen wel weer.
De biertjes bij Casa Cinco zijn dus echt verdient.