woensdag, maart 30, 2011

Bijzondere ontmoeting

Bij regatta's registreer ik me altijd als pers, maar die saaie persbijeenkomsten laat ik meestal aan me voorbij gaan. Deze keer is die bijeenkomst op de Necker Belle, de 105 voet lange catamaran van Richard Branson. De kans om zo'n joekel van een boot te zien wil ik niet missen. De catamaran is inderdaad groot en luxe. Er staat zelfs een duikboot op het derde dek. Maar mooi is tie niet. Als we met zo'n 10 persmensen, waaronder een CNN crew, op het bovenste dek aan de champagne en sushi zitten schuift onverwacht ook Sir Richard aan. Jee zeg, wat apart om deze man zo ineens te ontmoeten. Ik hou niet van gedweep, maar om deze man hangt echt een bijzonder aura. Hij is ook nog eens aardig, open en geïnteresseerd en hij praat met iedereen. Natuurlijk vindt hij Zilt geweldig...