vrijdag, februari 11, 2011

Slimme marketing

Dat Google, Apple en Microsoft bijna alles van je weten zit me nooit in de weg. Wanneer krijg je nu een mail naar aanleiding van recent webbezoek? Of welke last heb je van Google Adds? Eigenlijk merk je zelden iets van gerichte acties naar aanleiding van je online aanwezigheid.
Gisteren (regenachtige dag) typte ik even ons kenteken in op de ANWB autowaarde-bepaler. Zonder reden natuurlijk, onze Golf is net door de wasstraat geweest en kan nog best een tijdje mee. Daarna uit verveling ook nog even de VW auto-configurator geprobeerd. Stel online je eigen Golf samen. Echt, ook zonder reden gedaan. En niet met Lillian over gehad natuurlijk.
Vanmorgen maakt Lil de post open. Hoe kan dat nou? Een poster met ons kenteken erop. Hoge beloning voor onze Golf? Van onze vaste garage. Geen idee wat de garage de ANWB voor mijn gegevens betaalt, maar dat is slecht besteed geld, want hier zijn wij toch helemaal niet gevoelig voor..?