zondag, december 27, 2009

Smerig

We zijn er doorheen, de DVD box met Gooische Vrouwen Seizoen 5. Het plan om de serie over vier filmavonden te spreiden heeft het niet gehaald. Na drie sessies moesten we gewoon doorkijken tot de finale. Max keek mee, ondanks KijkWijzer-advies van 12 jaar of ouder. En dat moet ik deze ochtend bezuren als ik met Max naar de bakker loop voor de verse ontbijt-baguette.
'Waarom liet Evert zich opereren aan z'n piemel? Wilde hij nou geen kinderen?'
'Hmmm, tja, uhhh, weet jij al hoe dat zit, met kinderen krijgen enzo, hoe dat komt?'
'Ja natuurlijk, da's smerig, dan moet je even sexen.'
'Oh, ja, maar wat doe je dan, hoe werkt dat sexen?'
'Nou, gewoon... ja, dat weet ik eigenlijk niet.'
Het lijkt makkelijk om dit even uit te leggen maar het valt me nog niet mee er iets moois van te maken en toch duidelijk te zijn.
Toch geloof ik dat m'n verhaal goed overkomt.
'Getver...
Mag ik zo nog een nieuw spelletje downloaden voor m'n Nintendo?'