zaterdag, september 08, 2007

Valby Valley

(Door L.) Al lang wilde ik eens naar Kopenhagen en nu was het zover. Met 24 Lundbeck- collega's reisden we voor 4 dagen af naar deze heerlijke stad. Naast de 3-daagse meeting, met presentaties van allerlei nieuwe onderzoeken, hadden we dit keer veel social-time. Lekker eten in Nyhavn en bij het exclusieve De Paul (Michelin ster!) in Tivoli, koffie drinken in De Europa, uitgebreid shoppen op de Stroget (Paul Smith, Bruuns Bazaar en Filippa K) en heel indrukwekkend een bezoek aan onze Valby vallei. Zeker niet door bergen omringd maar het complex van onze werkgever in Denemarken is ontzettend groot. Op de foto zijn alle gebouwen (behalve de huizen) van Lundbeck. Heel bijzonder voor mij om hier te zijn vooral ook omdat Jort hier bijna elke maand voor Lundbeck was voor overleg met zijn collega's. Ook was het de bedoeling om in de toekomst hier te gaan wonen voor een aantal jaar.
Ik had mij hier prima ingeburgerd denk ik, voor deze 4 dagen lukte dat uitstekend!