maandag, juni 04, 2007

Gooische vrouw....

(door L) Terwijl Sjors geniet van een diner met de Nederlandse ambassadeur in Turkije ben ik al 2 dagen een Gooische vrouw!
Aan de schoonmaak in het huis in Hilversum en inmiddels is huis en tuin door een ringetje te halen! En dan nu het allerbelangrijkste wat ik heb te melden voor alle liefhebbers van de serie Gooische vrouwen !!!!!!!!!! Luister en kijk goed:
"Opnamen Gooische vrouwen in volle gang" staat er in het plaatselijke suffertje!
Voor dit soort info alleen al wil ik het huis in Hiversum niet kwijt!!!
Ja , ja heerlijk! Er zitten weer heerlijke winter-buis-avonden aan te komen.
Afgelopen week vonden de opnamen plaats bij de poffertjeskraam in Laren maar ook in Blaricum en Bussum. Tipje van de sluier: Zo zullen we zien hoe Cherijl's man Martin het maakt na een zwaar ongeluk.... en hoe Cheryl het moederschap beleeft en hoe het in de liefde verloopt met haar Gooische vri(e)ndinnen. Ik kan bijna niet wachten.......laat maar komen die winter, ik heb geen Dr. Rossi nodig! De DVD staat al in bestelling bij Concerto.